zwroty


Jak mogę zwrócić moje zamówienie GirlGotLashes?

Bardzo nam przykro, że chcesz zwrócić nam swoją paczkę lub jej część. Zgodnie z prawem UE masz 14 dni od daty dostawy na zwrot zamówienia lub jego części w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Aby zakończyć ten proces tak szybko, jak to możliwe, prosimy o wykonanie poniższych kroków:

1. Wydrukuj nasz formularz zwrotu, wypełnij go dokładnie i dołącz do przesyłki. (jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz również załączyć wymagane informacje na odręcznej notatce)
2. Następnie wyślij paczkę na adres:
GirlGotLashes GmbH
- RETOURE -
Wendelsteinstraße 2
82031 Grünwald
Deutschland
3. Zalecamy ubezpieczoną wysyłkę za pośrednictwem wybranej firmy spedycyjnej.
4. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, sprawdzimy go i przetworzymy. Wartość zamówienia zostanie wówczas automatycznie zwrócona na pierwotną metodę płatności.

Niestety nie możemy zapewnić bezpłatnych etykiet zwrotnych.

Należy pamiętać, że zwroty i refundacje są wykluczone, jeśli produkty były już używane lub są uszkodzone. To samo dotyczy sytuacji, gdy plomba higieniczna została otwarta po dostawie.

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub Twoje zamówienie dotarło niekompletne, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym działem obsługi klienta: info@girlgotlashes.de.

Pobierz formularz zwrotu